Free like a flying demon

Fick sova 6 timmar i sträck inatt igen utan att Travis vaknade. Sköönt! Man känner sig så mycket mer utvilad när man slipper störas i sömnen. Tror minsann jag har fått igång amningen igen också. Han har inte ätit ersättning på ett par dagar nu. Ger man honom flaskan ligger han bara och leker med den hehe. Så om så är fallet så är jag jävligt stolt över mig själv för det har varit ett par jobbiga dagar!

Travis är nybadad såhär på julafton. Hans mamma och pappa är precis nyduschade också. Jag ska fixa iordning håret lite snabbt nu bara sen åker vi iväg till min mamma. Där blir det god mat, kalle anka och julklappsutdelning. Så det blir en mysig dag med familjen helt enkelt. Får se om vi åker ner en sväng till min farmor också så Travis får träffa sin morfar på julafton en sväng med.









God Jul & Gott Nytt År på er! Hoppas ni får en bra julafton, det ska jag ha :)







Kommentarer

Åhh vilken gullprins du har :)

Klart jag hjälper dig, har haft lite kaos här hos mig ett tag men maila mig hur du vill ha det så fixar jag :)

Kram


Kom ihåg






Trackback