Turn back time

Igår grillade vi lite hemma hos oss, sen åkte vi ut till g&b arena för att titta på gpt såklart :) Det gör man ju allra bäst på plats så man inte missar den underbara stämningen som ligger i luften. Och vilket jäkla gp det var! Riktigt bra speedway, och humöret var på topp hela kvällen. Jag hoppas verkligen att Målilla får gp igen nästa år, vore riktigt tråkigt om de väljer att ta bort de bästa gpt i Sverige. Efter fyrverkerierna så käkade vi varsin kebabtallrik innan vi satt i bilkö typ 40 min för att komma ut. Men vad gör det om 100 år, hade mycket roligt folk att kolla på under tiden haha.

Idag åkte alla våra gäster hem, så det blev tomt och tyst i lägenheten. När de hade åkt straxt efter 12, la vi oss i sängen och somnade om någon timme. Hur skönt som helst! Men det var inte lika skönt när man var tvungen att gå upp för att åka och jobba. Som tur är så är det inte så länga iallafall, 15-21. Det funkar! Sista arbetspasset som är på schemat för mig. Sen blir det bara lite inhopp då och då. Såååå underbart! Har precis fått i mig lite mat nu och rasten börjat lida mot sitt slut. Bara 4 timmar kvar sen ska jag hem och mysa med hjärtat!




Igår straxt innan tävlingen började på g&b arena!






Imon står städning och ett besök hos barnmorskan på schemat. Alltid lika spännande :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback