The world seems to break it

Hade en sån där tråkdag igår då jag inte ens orkade sätta mig vid datan. Så det hände inte allt för mycket igår förutom att vi var på speedway igårkväll. Riktigt kul att Dackarna höll ut i det sista och vann samt fick med sig bonuspoängen :)

Ska gå och göra mig iordning och ta på mig snart som jag inte orkat än haha :) När Mattias slutar vid 2 sen så ska vi till Nässjö och kolla på speedway. Eller jag ska kolla rättare sagt och han ska meka :) Hoppas bara inte att det regnar, verkar som det hänger lite i luften idag. Både igår och idag så hade skolan i Högsby ringt när jag låg och sov. Så idag tänkte jag att jag får väl ringa upp. Och dom behövde vikare, så jag sa att de kunde ha kvar mig på vikarelistan, men att de kunde ringa nästa vecka eftersom jag är lite upptagen denna vecka. Lika bra att jobba om man orkar. Är inte kul att bara gå hemma iallafall :)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback