I get this feeling

Igår passerade vi 200 strecket :) Så idag har jag varit gravid i 201 dagar och det är 79 dagar kvar tills bf. Kan inte riktigt fatta att det har gått så fort redan. Inte alls långt kvar till oktober nu då vi äntligen får se vår lilla bebis. Det är obeskrivligt hur mycket jag längtar till de. Fast jag har också tänkt på hur mycket jag kommer sakna det lilla livet i magen sen när man vid det här laget är van vid att det sprattlas runt där inne hela tiden. Kommer till och med sakna den tjocka magen sen ju. Men det är helt klart bättre att få ha vår lilla pojk i armarna sen än i magen :)


Kom precis hem från jobbet nu. Idag står städning och handla på schemat i princip. Ska försöka få lite ordning på allt här hemma tänkte jag. På torsdag kommer ju Mattias pappa och sambo, och då kan det gärna få se lite vettigt ut :) Återkommer ikväll!






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback