Give it all you got

Igårkväll när jag kom hem från jobbet hade älskling lagat mat och gjort mys här hemma. Han kan om han vill ibland :) Va riktigt skönt att gå och lägga sig sen igår, och jag la mig med tanken att jag skulle sova hur länge som helst idag. Men det gick ju som de gick. 7.30 börjar mitt emot grannens hund skälla som ett as. Somnar om, vaknar 8.00 igen då grannen damsuger. Blir irriterad, vänder mig om somnar om igen för att vakna en halvtimme senare av hundjäveln igen rent ut sagt. Blev ingen direkt sovmorgon inte. Sen kommer vaktmästaren med trimmern och ska klippa vår gräsmatta med. Kunde ju inte bli mycket bättre haha! Han klippte hela gräsmattan, men kunde tydligen inte flytta på grillen, så där under är det fortfarande jättelångt gräs eftersom det är över en och en halv månad sen dom var här sist och klippte.


Det var likabra att gå upp efter det konstaterade jag, och idag blev det en städdag här hemma. Alltid lika skönt sen efteråt. Sen har jag bara suttit ute och läst i det sköna vädret. Vi tog en tur på cykeln också förrut. Åkte förbi mormor och morfar och pratade en stund :) Sen blev det chips och dipp framför teen mom :) Har även hunnit med lite tv-spel, men nu känner jag att de får bli sängen. Upp och jobba imorgon bitti!






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback