Burning out

Dagen har bestått av jobb. Var så sjukt trött när klockan ringde och jag skulle gå upp. Har sovit så himla dåligt, och sent somnade vi också så det blev inte många timmar med sömn. Men det var rätt lugnt idag på jobbet iallafall så det var skönt. När jag kom hem och kollade posten hade jag fått brev från mcdonalds. Dom har nog lite dåligt samvete över deras dåliga service, så jag fick 4 gratismenyer och mitt lila glas haha. Det är ju inte fy skam det!

Älskling är i Nässjö med Isomettä och mekar åt honom när han kör speedway ikväll. Så han ska jobba nu inatt istället för eftermiddag som han skulle gjort egentligen. Sen är det bara en kväll kvar och sen har vi en långhelg tillsammans. Det ser jag fram emot :) Har för övrigt suttit och kollat på tatueringar ikväll, och det är INTE bra! Nu vill jag bara göra massor igen. Jag vet iallafall 3 tatueringar till som jag vill göra, men det får bli framåt hösten eftersom man inte ska tatuera sig när man är gravid :) Vet bara vart en av dom ska sitta, så då hinner jag ju tänka ut lämpliga ställen till de andra två :)












Nu ska jag koka mig lite te och kolla på livet på bb :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback