Tonight

En vecka sen det blev något skrivet här, men så är det ibland :) Helgen har varit kanon, den bästa på länge. I fredags var vi och firade Sandra som hade fyllt 20 år hemma hos henne. Åt god mat och hade det trevligt :) I lördags åkte Mattias och jag till Daniel och Jenny. Där käkade vi gott, spelade poker (jag vann :D) och spelade musikspel. Mycket trevligt faktiskt. Blev väldigt sent den kvällen, va inte hemma förrens halv 4 tror jag.

Sen har skolan dragit igång igen. Kändes både skönt och tråkigt att börja åka till Kalmar igen hehe. Men det var ju bara i måndags och igår. Idag och imon har vi självstudier, mycket skönt :) På fredag går vi mellan 8.30 och 10.20, så det blir en väldigt kort dags med trampettutbildning! Just nu har jag precis gått upp ur sängen egentligen. Käkade nyss frukost. Har legat vaken sen 11, men inte orkat röra på mig haha, lat kanske =)



/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback