Lullaby

Om jag åt mat i fredags! Åt mest av alla som vanligt, 3 portioner och sen mådde man ju därefter också haha. Mamma hade gjort någon god kolapaj med jordgubbar och grädde till efterrätt. Va mycket gott, men det fanns inte mycket plats över för det i magen hehe. Kvällen spenderades hos Max och Malin, kollade på bb och spelade spel. Trevligt :)
I lördags blev det ett jobbarpass till. Riktigt skoj när det är så mycket folk, så dom timmarna gick fort! Sen kom Jennifer och Henke hit. Älskling och Henke satt och söp och Jennifer och jag drog till Hultsfred och tvättade bilen. Så nu är den ren och snygg. Åkte hem och spelade lite kort, sen drog vi till Rosenlund. Där bjöds det på älg, potatisgratäng och rödvinssås :) Hur gott som helst! Satt där resten av kvällen, men när vi kom hem fick Mattias för sig att lana, så jag glodde på filmen Juno i sängen, sen somnade jag gutt :)

Just nu sitter jag ute och steker lite i solen. Men eftersom det inte ens blåser så blir det hur varmt som helst så det går inte sitta så långe. Ska snart åka och handla lite till grillningen som står på schemat ikväll! Michaela, Jennifer och Henke kommer hit så blir det lite kubbspelande och lite sällskapsspel :) Sen får veckofinalen i big brother avsluta kvällen! Hur gutt som helst att man är ledig imon med :)




/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback