Around and around again

Haha igår när jag och mamma va och handlade så va de en äldre dam framför oss. Det tjöt om kortmaskinen, och eftersom man är arbetsskadad slänger man ett öga på den. Ser då att hon satt in kortet åt fel håll, alltså sitter chippet emot henne och inte i apparaten. Jag sa lite snällt att kortet sitter åt fel hål och skulle peka. Vet ni vad hon gör då? Slår bort min hand och säger att de gör de inte alls. Vilken jävla kärring! Här försöker man vara snäll och hjälpa till, men icke. Sådana surkärringar kan ju dra någonstans.

Tennisen igår gick bra. Hann och skriva en utvärdering också så det va skönt. Idag har vi haft crossfit. Jag va inte med för jag känner mig inte ritkigt helt 100. Men de va skoj att kolla på när alla slet, duktiga va dom :) Käkade lite sen skrev jag och Jens de sista inför våran amerikanska fotboll som vi har på onsdag. Så nu är de fixat, gött!
Just nu sitter jag här hemma och är riktigt uttråkad. Vet inte vad jag ska hitta på hm...





/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback