Club can't handle me

Igår var jag för en gångs skull ledig från skolan, och hade lyckats klämma in ett besök till frissan. Frågan var ju då hur jag skulle färga håret. Bestämde mig tillsist för att bara färga utväxten, så jag är fortfarande väldigt blond. Klippte även av mig 5 cm, så de är kort nu, men jag har de ju oftast uppsatt så tror ingen ser skillnad ändå hehe. Det är så tråkigt att man alltid ska behöva få mörk utväxt fastän man är en liten blondie sen man var liten. Va kritvit i huvudet upp till högstadiet då jag fick för mig att använda spray blond på stranden på öland i en vecka. Då visste jag ju inte att det är precis som att bleka håret, men aldrig tvätta ut färgen. Det va det sämsta jag kunde göra. För efter det har jag alltid haft utväxt. Hatar  den där råttfärgade fula jävla utväxten! Nästa gång blir det nog att tona ner det blonda lite, är ju mest snyggt att bara vara såhär jätteblond till sommaren. Är ändå lite sugen på att göra de lite mörkare som jag hade det i vintras när jag kollar på bilder. Men jag kände mig så blek då, så jag vet inte om jag vågar göra de igen. Får se helt enkelt :) Nog om det.

Resten av dagen igår var inge vidare rolig alltså. Pluggade från halv 3 till halv 11 på kvällen. Vårt arbete ska vara på 6-8 sidor och jag skrev 5 sidor på alla de timmarna igår. Fy fan! Va helt slut sen. Men när älskling kom vid 12hem blev de inge sova på ett tag för han hade fått hem halo reach dagen till ära. Själv orkade jag inte spela men han satt uppe och nördade halva natten. Men måste ju såklart se hur det är jämfört med de andra, så får bli lite spelande i helgen :) Idag har vi varit på södra utmarken i Kalmar och spelat fotboll på konstgräsplanen där. Helt plötsligt började det spöregna, samtidigt va det storm, och den stormen drog med sig all goda lukt från reningsverket som låg en bit bort. Härlig start på dagen haha! Men det va kul att spela lite fotboll iaf. Nu sitter jag och väntar på att innebandyträningen ska börja, vi har träningsmatch i helgen igen.
En annan rolig grej som händer i helgen är ju såklart sm! Jsm imon, och det riktiga sm:et på lördag. Ser vi fram emot även om det kommer vara svinkallt att kolla. På lördag ska vi även hinna med kina för att fira mormor som fyllde 65 igår :)





Mörk VS Blond














Så vilket är snyggast?






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback