You can't let it just slip through

Då var det måndag igen! Alltid lika kul att säga det. Helgen blev som jag trodde ganska lugn. I lördags vann vi med 9-1 mot Fliseryd och jag gjorde 3 mål :) Det ballade ut i slutet och Fliseryd började nästan slåss i frustration för de låg under med så mycket, och domarna tillät de tyvärr vilket är väldigt tråkigt. Det förstörde hela sista perioden, plus att de fick kompensation och fick med sig varenda blåsning i sista perioden också. Riktigt tråkigt! Menmen vi vann iaf och det är huvudsaken. På hemmaplan kan dom räkna med mer stryk :)
När jag kom hem gjorde vi tacogratäng och umgicks lite med Mattias pappa och hans sambo som var här. Dom drack, men jag höll mig nykter för jag var och hämtade syster och hennes kompisar på nattten i Högsby. Bilen stannade 4 gånger på vägen så de va ju roligt :P Precis de felet jag lämnade in den för i juli, och nu är de samma igen. Så imon åker bilen till verkstan igen, får se hur länge det tar denna gång.

Igår bestämde jag mig för att jag inte orkade plugga, så jag har varit hemma och gjort det idag istället. Har kommit en bit på vägen nu, så det är skönt :) Mattias är på någon utbildning idag så han kommer hem runt 6. Annars jobbar han ju eftermiddag denna vecka, så det är skönt att han kommer hem lite tidigare idag så man hinner se varandra. Mamma och Michaela var här nyss och hjälpte mig lite med ett aerobics pass, så nu är det nästan klart.



Här är vårat sovrum, det enda som saknas är tavlan på fondväggen:)



















/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback