Ready for those flashing lights

Hektisk vecka så jag har inte hunnit skrivit så mycket. Igår hade vi konditionstester i skolan. Jag låg på medel/hög som var över förväntan, för det känns som min kondition är kass haha. Aja, det va ju lite kul att kolla det iaf :) Sen var det bara hem, systemet en snabbis och sen vidare till konsum för att jobba. Va väldigt skönt att komma hem sen när man slutut iaf. Hade ju knappt träffat älskling sen i söndags eftersom han jobbade kväll denna vecka, så det blev en mysfredag. Fast Mattias får aldrig mer välja film! Blir alltid kassa filmer haha. Jag ville se en skräckfilm, och det blev någon om några jävla pirayor från urtiden som käkade människor haha, Så jävla dålig :P Men jag tycker om honom för de ;)
Idag sov jag till halv 2. Nytt rekord, har inte sovit så länge på ett år tror jag. Förstår ni då hur trött man är på skolan haha? Men gutt vare iaf. Jag fick iaf reda på igår ett engelska går att läsa på distans förhoppningsvis, de blir fett nice isåfall :D Vara hemma nästan alla dagar i veckan och plugga, inte dumt det. Då slipper man åka 3 och en halv timme för att komma till och från skolan varje dag :P Ikväll ska Mattias och jag åka och bowla lite :) Sen ska vi hem och göra lite god mat, dricka vin, och bara ha det mysigt :) En sån helg behövs ibland också. Imorgon är det match mot Borgholm hemma, så det måste man börja ladda för med. En monster och en snickers innan matchen, sen är det fit for fight hehe!





Beställde hem en sån här idag med :) Hoppas den är bra, är förmodligen bättre än den jag har nu iaf ;)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback