When I'm with you

Godkväll!
Dansdagen igår gick ju över förväntan faktiskt. Va lite sisådär med en del elever, men tillsist var de med och dansade iaf. Jaag åkte också på att dansa, men det är jag inte svår på. Dock så hade jag lite ont i foten sen matchen i söndags då jag typ vrickade den eller något. Ah jag vet faktiskt inte riktigt vad man ska säga. Satt som en fluga i väggen, och samtidigt var min fot vriden så jag fick all min tyngd på den sneda foten. Inte skönt kan jag lova! Men jag dansade bort det onda istället med lite bugg, vals och foxtrot hehe ;) Riktigt skoj när det var en danspedagog där också. Idag har jag haft dans med 5:orna. Fy fan! Det tog 40 minuter att lära ut all american promenade, dom kan helt enkelt inte lyssna. Helt hopplöst med dom haha. Säger det en gång till, tur som fan jag inte ska vara på mellanstadiet, hade aldrig pallat de. Både rösten och huvudet är helt slut efter två lektioner med en 3:a och en 5:a.
Ikväll är det innebandyträning. Åker väl dit och tar de lite chill. Tror väl foten ska hålla, men eftersom vi inte har någon match i helgen är det onödigt att springa sönder den direkt. Så den får vila lite till nästa helg :) Just nu sitter jag och försöker komma någon vart i mitt vfu arbete. Har skrivit 1 sida, bara 5 kvar:P Men orkar inte med det mer. Är så jävla trött idag, vet inte vad det är med mig. Sov ändå nästan 2 timmar när jag kom hem idag, men det räckte tydligen inte. Nääää nu ska jag glo lite på tv! Ciao











Beställde de här bas kläderna igår. Även en kjol, men den va visst slut idag så
fick ingen bild på den. Men det är mer än festkjol iaf:)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback