Browned eyed girl

Jag har tjuvstartat julen redan. Har käkat pepparkakor med fil nu i snart 2 veckor. Men det kommer jag nog hålla ut till jul, så jäkla gott ju. Upptäckte också att emåmejeriet kommit med en pepperkaksfil. Men jag tror inte det blir samma sak som att smula ner pepparkakor, så skippar nog att testa den. Igår åt vi lussebullar som mormor bakat med. Inte dumt alls, mmmm :)
Idag har jag gått från blondie till brownie :) Orkar inte med utväxt längre, så gav upp det blonda nu. Hyffsat nöjd med resultatet iaf. Klippte av mig det slitna också hehe.




Före:





Efter:





Som ni ser så blev de en jäkla skillnad. Men gillar färgen iaf :) Dock är frisyren med
mitt självlockiga hår finare på före bilden :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Fan så bra det blev! :)


Kom ihåg






Trackback