Always in my heart

Fick hem min mobil igår. Men eftersom jag ska plugga typ hela dagen, så satte jag aldrig igång den igår, för då skulle jag bara sitta och pilla med den hela dagen idag. Smart tänkt eller hur. Så jag sa igår att jag inte för öppna allt förens i helgen. Men det höll jag tills föra en timme sen ungefär. Då gick jag och satte den på laddning hehe. Men va fan man är ju nyfiken. Får pilla lite med den ikväll sen när den har laddat klart. Är lite orolig för hur det kommer gå för den där lilla stackars mobilen. Har ju typ lyckats tappa min nuvarande mobil minst 20 gånger, så jag undrar hur många gånga gånger den där lilla mobilen kommer åka i backen. Får väl försöka va lite räddare om den iaf :)
Som sagt idag är det i stort sett plugg på schemat hela dagen. Har självstudier både idag och imon eftersom vi har tenta på fredag. Som jag inte ser fram emot direkt. Muskelfysiologi är inte speciellt kul faktiskt. Men jag ska försöka plugga lite mer än inför förra tentan iaf. Vore skönt att klara denna så man är av med den, eftersom vi går på vfu på måndag i 5 veckor. Är inte långt kvar alls av denna kurs, och det är så jävla skönt. Har vfu i 5 veckor nu. Sen kommer vi tillbaka till skolan i 2 intensvia veckor med bolleximination, simeximination och rotationseximination. Efter det är de lite jullov, sen drar vi till Storlien 1 vecka, och efter de är de finito med denna kurs. Lovely!

Förresten så tänkte jag på en sak igår. Jag hatar där alla busschaufförer är så jävla tjuriga. Jag brukar alltid hälsa när jag går på bussen, liksom det gör man väl eller? Speciellt när det bara är jag själv som går på. Men nääe han igår kunde tydligen inte ens hälsa. Dom måste ju tycka deras liv är helt misslyckade eller något. Sen finns det som som är tvärtemot. Som våran chaffis vi hade när vi åkte ut på sommarfriluftslivet med klassen till exempel. Han satt och tjata i micken halva vägen typ haha. Det första han sa va att han rekommenderade att vi tog på oss bältet eftersom han inte hade något körkort :P Jag förstår liksom att de tycker vi resenärer är jobbiga, men de har valt det där serviceyrket och då får man fan vara trevlig. Hur skulle det va om jag gick runt på konsum och var otrevliga mot alla när jag jobbade liksom? Då skulle man nog inte ha några kunder kvar. Hur gärna jag än vill skrika på en del idioter, så får man bara hålla käften och le :P




Nä nog om mitt strunt, åter till träningslära boken på 450 sidor (Y)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback