All that she wants

Godkväll!
Jag har kommit på att ungdomar är jävliga alltså. Riktiga pain in the ass! Jag hoppas inte man var sådan själv när man gick på högstadiet. Ni vet katig, uppkäftig, inte håller tyst, skriker, springer runt, lyssnar inte osv. Ibland undrar man om man är hos små barn på dagis som inte förstår bättre, men nej det handlar om högstadieelever. Jag hoppas det kommer vara bättre på gymnasiet, för det är ju där jag förmodligen ska jobba någon gång i framtiden. Imorgon ska jag ju vara själv med två 7:or och vara vikarie också. Får se hur det går hehe.

Mamma, Michaela och Jennifer var här en sväng ikväll. Mamma åkte hem tidigare med de andra två var kvar en stund till så gjorde vi chokladpudding och grädde och åt. Fan vad man mår illa efter det :P Är gott de första tuggorna bara, sen är det inge vidare. Sitter just nu och kollar på greys, för tillfället är det paus. Tänkte försöka hålla mig vaken tills Mattias kommer hem ikväll också så man kan byta några ord :) Han kom in igårkväll till mig i sovrummet och började prata så jag blev pigg, så de känns som jag sovit dåligt inatt :P







Ser ni min utväxt eller???? Ska ringa och beställa tid för klipp och färg imon
helt klart. Ska bara försöka hitta en tid som passar nu när jag kommer hem
sent nästan varje dag med.






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback