Love aint easy

Drog med Michaela ut till Vena igår och grillade med hennes kompisar. Första grillningen för iår, och den satt riktigt fint vill jag tala om :) Drack lite och sådär, sen åkte vi in till hulingen. Va en del folk där iaf, och det blev en trevlig kväll. Vaknade tidigt idag av Mattias klocka som ringde typ halv 10 :P Kunde inte somna om så jag gick upp också. Har mått piss hela morgonen i magen tills nu, när allt där i kom upp istället haha. Ne usch va äcklig jag är nu. Men det är tydligen så att min mage inte tål att dricka längre helt enkelt :P
Nu ska jag göra iordning mig lite, sen åka och hämta Michaela i Vena och köra hem henne till Målilla. Blir ltie mat hos mamma, sen ska vi ut till g&b arena och kolla när Mattias kör vid 3 :)













/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback