Let the music play

Igår var det valborg och då skulle det ha blivit lite grillning i Högsby hos Jonna, men vädret tillät ju inte direkt det, så det blev tacopaj istället :) Men det va riktigt gott det också så inte mig emot. Så kvällen spenderades hos Jonna som sagt igår då med trevligt folk och lite dricka. Dock inte för mig som körde, men det va skoj ändå. Kom väl hem runt 2 tiden någon gång. Idag vaknade jag av musikåren som spelade precis utanför fönstret, kul liv liksom haha. Men klockan var 12, så kanske va dags att gå upp iallafall.
Mattias har åkt iväg till Motala och ska va där hela dagen och kommer inte hem förrens ikväll. Så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag faktiskt. Michaela har pratat om hulingen, får se om jag känner för det sen. Nu ska jag gå upp och äta lite frukost iallafall.





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback