Give me a reason

Äntligen helg! Tog mig ledigt idag för jag har ont i hela kroppen. Var ju ute och sov över i militärtält från tisdag till onsdag. Hemskt va de! Paddlade dit och hem. På onsdagen när vi skulle paddla hem blåste det så mycket så man stod typ still i 2 minuter även att man paddlade som en idiot. Läraren hade sagt innan att man fick inte sluta paddla, för då kunde vinden ta tag i en, och hade man otur så blåste man bort och kunde man missa Öland. Man bara jaa haha. När vi äntligen kom fram till Kalmar gick jag med all jävla packning till mc donalds det första jag gjorde och köpte 3 hamburgare och tryckte i mig :P
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se :) Imon blir det väl grillning och lite gp på tvn :) På söndag konfirmeras Jennifer så då blir det att åka till kyrkan och kolla på henne :)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback