Do it well

Dackarna vann igår mot Vetlanda, men det satt riktigt hårt inne. Blev en spännande match tillslut, och det är ju alltid lika kul med lite spänning. Idag är jag ledig för att skriva klart rapporten, men just ja jag är ju redan klar med den hehe. Fan så gött. Så jag tänkte sova idag, men väcks 9.46 av att någon jävel står bredvid sängen och borrar. Lovar det lät faktiskt så, men de måste ha varit i korridoren här ute. Svär lite, men somnar om efter en stund. 10.27 vaknar jag igen av den där förbannade borren, vem fan är uppe så tidigt och borrar liksom. Kunde inte somna om heller, men gjorde tydligen det tillslut eftersom klockan va halv 2 när jag vaknade sen hehe :) Sov gott med andra ord. Har bara varit uppe och ätit lite frukost än, sen har jag bara legat här framför datan och kollat på lite klipp och läst bloggar. Tänkte ta tag i mitt liv snart och gå och göra mig iordning och åka och handla lite. Diska vore bra också kanske, är ganska fullt där ute på diskbänken.
Ikväll ska vi äntligen se Avatar, har inte sett den än. Så nu hoppas jag att den är bra. Tim och hans tjej kommer hit och kollar också, grönsaker och dipp på det också. Det blir fint :)













/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback