All these years

Det är redan onsdag, tiden går snabbt :) I måndags mådde jag inge vidare, så gick aldrig till praktiken. Va hemma och sov o vilade upp mig istället. På kvällen va det inventering på konsum, så Mattias och jag var där och fixade med det. Igår va jag ledig från praktiken, så jag va på konsum och jobbade istället :) Sen när jag slutade drog vi till Kalmar och kollade på en lägenhet. Den va himla fin faktiskt, så får se om vi lyckas få den. Blev mc donalds också såklart. Skulle egentligen ha åkt till Västervik o kollat speedway, men det kändes som lägenhet va viktigare om vi nu vill flytta. Men som sagt får se hur det blir med de.
Idag börjar jag inte förrens halv 2. Och idag kommer Tove, min lärare och ska kolla när man kör min musikuppvärmning. Är lite nervös, men det går nog bra :P





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback