You only break my heart

I lördags åkte vi till Raymond och Lovisa sen. Åt tacogratäng och drack lite :) Kollade även
på melodifestivalen, men funderar fan på att sluta med de. Allvarligt Anna, va fan va det
för låt att skicka? Blir så less på att. Va det ens någon refräng i låten? Den hörde aldrig
jag iaf. Jag röstade på Eric Saade 6 gånger, och Lovisa med :) Bäst va han lätt av dom
som va med!
I söndags va jag och kollade när Mattias spelade match. Dom vann med typ 15-4 eller något
så det va kul för dom, sista matchen och allt. Igår blev det bara lugnt framför tvn annars.
Idag har jag varit ledig, men gick upp ganska tidigt och tvättade bilen och städade ut den
lite :) Åkte och jobbade på konsum efter de, kom precis hem nu. Ska ner till Virserum
vid lunch och ha 3 lektioner, sen hem till Målilla och jobba kväll igen :) Gutt med lite pengar sen!


Näe nu ska jag ta mig något och äta, sen ta en lång och varm dusch :)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback