So I'll be on my way

Står väldigt konstigt i förra inlägget. Vet inte riktigt vad som hände, men orkar inte ändra :)
Idag har vi haft simning igen. Började med att försöka på mig magistermärket. Kan bocka
av 2 grejer på 3 poängsnivån idag iaf, längddykning och livräddning :) Kände mig riktigt
duktig där eftersom jag inte tycker om att vara i vatten, men försöker iaf :P Och så blev
det ju på högsta poängen med, inte illa. Tänkte forstätta med djupdykning och typ vattentramp
på fredag. Så är det inte så mycket kvar sen :)
Kom hem för en stund sen, har bara varit och handlat lite. Blir plugg på muskler idag, sen
träning ikväll. Sista veckan med innebandy nu. Kommer kännas lite tomt utan det sen, men får
väl börja träna på egen hand. Jag som har så bra självdisciplin menar jag :P Haha!



I'll always keep you inside
You healed my heart and my life
And you know I tried





























SOMMAR snart va?






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback