For what it's worth

Gud så har man lyckats bli sjuk med. Typ maginfluensa? Vaknade av världens kramp igår,
men envisades med att försöka åka till skolan ändå. Han varken sminka mig eller fixa håret
eftersom jag fick stå och böja med och hålla om magen för det mesta. Men åkte iväg till
stationen iaf. Satt där ett tag och började typ hyperventilera, så va tvungen att gå ut. Sen tänkte
jag bara näe såhär kan jag inte sitta och hålla på i skolan. Så åkte hem och har sovit ett dygn
tror jag? Mår inte hundra än. Får kramper i magen om vartannat, inget kul. Måste försöka få
i mig lite att äta också, men jag är så töntig med att äta när man mår illa. Så får se hur det
blir med det.
Har missat massa i skolan känns det som. Tänker ju inte gå imon heller, men sånt är livet. Dör
nog inte av det. Har ju praktik nu i 3 veckor i Virserum, så det ska bli gutt :) Dels för man slipper
åka 22 mil varje dag, och dels för det är skönt att slippa all skit i skolan för en stund. Får ta igen
allt sen när man kommer tillbaka istället :)

Just nu är älskling och tränar, men blev ju tyvärr ingen träning för mig. Sista träningen och allt.
Menmen. Jag ska väl gå och sätta mig och spela och tycka lite synd om mig själv :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback