Emptyness is left alone

Tisdag förmiddag och jag vill strypa Jimmy, långsamt också. Har varit här i skolan sen 8 men inte
gjort ett skit. Jimmy är ledig idag, men har fixat så jag ska vara med Henrik (matte&idrottslärare).
Men han sa imorse att dom skulle ha nationella prov så jag börjar inte förrens halv 12. Kul liv!
Sitter i uppehållsrummet och glor lite hos Therese :) Blir väl att gå och äta lite mat snart, va soppa
idag så lär väl inte vara någon höjdare direkt.
Har bara 2 lektioner idag, boxercise och sen stationsträning. Jag vill va med och köra lite boxercise
för det är skitskoj ju :) Sen ska jag ha hand om stationsträningen. Får se hur det går :) Kommer med
andra ord hem hyffsat tidigt idag, skönt de. Händer inte allt för mycket idag, ska köra Mattias till
träningen sen blir det nog bara desperate på tvn och sängen efter det. Trött som vanligt :P Undrar om
trötthet kan vara en sjukdom? Isåfall har jag den :P Inte lätt haha!



Näe ha en bra dag alla :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback