Call me your favourite, call me the world

Äntligen helg :) Igår hade jag världens träningsvärk efter simningen i torsdag, fyyy. Simmade
80 jävla längder, trodde jag skulle dö efter 40 :P Och Mattias va med för han skulle hjälpa mig
att orka lite mer eftersom jag alltid för så ont i ryggen, och nacken , men det va han sämst på
måste jag säga! Han frös, och han va trött efter 4 längder så han gick och satte sig på en stol
med handduken istället. Sen sa han 68 längder kvar, 66 längder kvar varje gång jag simmade
förbi. Rolig kille :) Igår kollade vi på national treasure som gick på tvn, har ju sett den innan
på bio, bra är den iaf :)
Idag sov vi till 2, mycket skönt vill jag lova! Ska snart hoppa in i dsuchen och göra mig klart
för att åka. Vi ska till Målilla och fira mamma som egentligen fyller år om 10 dagar, men vi firar
henne ikväll :) Hon fyller faktiskt 40 år tanta ;) Och jag fyller 20 i år, fint :) Fyller jämt båda två :)
Sover förmodligen i Målilla eftersom mamma ville dricka lite vin med mig :)
Imorgon ska jag och Sandra åka till Högsby. Kollar andra halvlek på virserum-högsby, sen ska
vi åka och hälsa på Jonna och lilla Leon :) Ser vi fram emot, va länge sen jag träffade henne nu :)






Mamma och jag :)
<3






/Take care Nathalie






Kommentarer

Tjing!

Har du några bra tips på vad man kan göra en tråkig dag? =)

Kram Savefors ♥ (http://Saavefors.blogg.se)

Jadu... städa, läsa böcker/tidningar, baka, göra hårinpackning och ansiktsmask eller träna kanske :)

Kram Nathalie


Kom ihåg






Trackback