Running through my vains

Hallå mina vänner!
Nu har jag äntligen sommarlov, och det är underbart kan jag be att få tala om :) Fixade till det sista i skolan, väntar bara på svar från min sista tenta. Kommer troligtvis få göra om det. Men är jävligt glad att jag fixade allt det andra :) Har inte hänt allt för mycket annars. Stannade hos Madde i onsdags efter skolan och sov där. På torsdagen va jag ute med min klass och festade, va mycket trevligt :) Sov hos Madde då också. Sen har jag bland annat varit på bio och sett kommisare Späck. Inte världens roligaste film, men det funkade. Blev grillning och gp här i lördags :) Drog vidare till parken och festade. Idag har jag varit i Vimmerby en sväng med mamma och handlat. Köpte en tröja, linnen och lite sådär :) Ikväll blir det nog bara tvn, blev ju så dåligt väder.




Några bilder sen klassfesten :) Befann oss vid Kalmar slott,
och sen drog en del till vallen, och en del till harrys :)


















Ja det är ju faktiskt idrott vi går, så lite fotboll på förfesten också ;)







/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback