So little time

Godkväll!
Händer inte allt för mycket förutom att jag jobbar. Och det funkar, man får helt enkelt tänka på pengarna. Känns som jag missar all sol, och att jag aldrig hinner umgås med någon, men sånt är livet ibland. Jag och Mattias jobbar om varandra hela tiden också, så vi ses oftast bara när vi ska lägga oss på kvällen. Inte allt för kul det heller. Men imorgon om det är fint väder tänkte jag åka upp till sjön en sväng med Madiie, börjar nämligen inte förrens klockan 3. Så imorgon hoppas vi på bättre väder än vad det va idag :)
Dackarna förlorade ikväll med 2 poäng mot Indianerna också. Matchen gick ju på tv, men missade den eftersom jag har jobbat kväll. Icke bra! För hoppas det går bättre på hemmaplan på tisdag. Just nu ligger jag och kollar på semifinalen i fotbollen. Holland gjorde precis 3-1 mot Uruguay, så tror det är ganska avgjort eftersom dom har spelat i 73 minuter nu :P Men är inte så förvånad att Holland vinner.

Förresten så var jag och Mattias och kollade på eclipse i helgen. Den 3:e twilight filmen. Den va såååå jäkla bra, dom 2 filmerna innan kan nästan slänga sig i väggen om man jämför med den ;) Ser spänt fram emot de andra som kommer :)












/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback