Take me somewhere we can be alone

Ingen träning för mig ikväll. Feber, skitont i halsen och är hur trött som helst. Inget kul alltså!
Menmen, va tvungen att åka till skolan iaf för vi hade redovisning. Så den är avklarad nu iaf.
Efter de så gick jag bort till Alexandra. Så nu är jag yttligare lite mörkare i håret. Mycket nöjd
med det :)
Ligger i sängen vid datan nu bara. Finns inte så mycket annat att göra. Hade sällskap på tåget
hem av Madde, trevligt :) Eller buss va de eftersom tåget va inställt :P Imorgon och torsdag
är jag ledig, ska bli sjukt skönt. Kanske man hinner piggna till lite till helgen. På fredag ska jag
upp till skolan för yttligare en redovisning. På kvällen sen tänkte jag och Madde åka och kolla
på hockey i Virserum :) Har inte sett någon match än denna säsong, så det ska bli trevligt :)







Gör allt annat än att lyssna på föreläsningarna? JA, hahha!





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback