I want your love, don't want to be friends

Som sagt så började jag idrotten igår. Vi är en stor klass på 40 stycken, och massa nya ansikten.
Lite jobbigt när man äntligen lärt känna dom man gick med första halvåret, sen ska man liksom
byta direkt. Men det blir nog bra. Igår hade vi bara massa information, och sen en föreläsning på
det. Sköna lärare verkar det som :) Avslutade sista sidan på powerpointen med att skriva, "vi tycker
att ni ska lära känna varandra bättre och ha fest imon, vi har fixat så ni är lediga fredag" och sen en
massa smileys haha.
Idag började vi med praktiska saker. Har lekt hela förmiddagen, och testat på ledarskap. Det va
kul som bara den :) Gick bara till 12 idag, sen skulle jag ta tåget hem vid halv 1. Men det va inställt
och det va buss om vanligt. 2 och en halv timme tog det hem eftersom vi va med om en krock utanför
Mörlunda. Usch otäckt som bara den va de. Fattade aldrig va som hände, men det va en lastbil 2 person
bilar och sen kom vi. Så det va en stor röra på vägen kan man säga. Satte mig direkt upp o kolla så
det inte va någon man kände i någon av bilarna, för en av dom va det inte mycket kvar av. Tjejen som
satt i den bilen bar dom in i vår buss tills ambulansen kom. Har väldigt svårt för blod alltså, och hon hade
hela sig full med blod. Dom drog iväg med folk i 2 ambulanser så fort dom kom. Sen fick vi stå och vänta
på sanering innan i kunde passera igen. Hoppas det gick bra med alla, hemskt vare o se iallafall.

Nu är det tänkt att jag ska plugga så jag fixar tentan på lördag. Efter det ska jag hem till Målilla och hämta
upp Michaela. Vi ska ha ljusparty i Mörlunda ikväll :) Efter det blir det träning, duschen och sängen.
Imon är det redan helg igen, och jag är ju som sagt ledig. Ska ta 12 tåget till Kalmar iaf, och möta
upp Madde. Ta en sväng på stan, käka lite, gå på bio och sen sover jag där :) Sen på lördag har vi båda
tena som vi hoppas på att vi klarar. Håll tummarna för oss :) Inte hela världen om man inte gör de, men
vore skönt att bli av med skiten!







Min balklänning är för övrigt till salu, hör av er om ni är intresserade :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback