All out of love

Helgen har gått över alldeles för fort. I fredags va jag och Mattias i Vimmerby en sväng.
Köpte mig en skjorta, leggings och och lite :) Sen på kvällen va vi och bowlade lite.
Han fick ganska mycket stryk hah ;) Brukar ha sån jävla tur i bowling alltså. Efter de
blev det premiär av lets dance på tvn, och så åt vi gino, muuuuuuums! :)
Igår gick jag upp tidigt för det va match på Öland som stod på schemat. Vi spelade bra,
men det räckte inte som vanligt så fick stryk. Mc donalds på hemvägen.
Blev bara lugnt på kvällen med tvspel och godis.
Idag vaknade jag typ 7 imorse och hade så jävla ont i halsen, men somnade om och
lyckades sova till halv 4. Fattar inte alltså. Kändes som jag mådde lite bättre då, men nu
är det inte bra. Huvudet värker, mår illa och svettas/fryser om vartannat. Och halsen är
inte så härlig den. Så ja det är väl dags att bli sjuk nu bara för de. Usch har verkligen
inte tid med det nu. Skulle ha pluggat idag, men orkar verkligen inte. Är massa nu som
ska va klart dom här 2 veckorna innna kursen är avslutad. Trött som bara den kommer
jag va. Längtar redan till nästa helg!


Nu ska jag gå och försöka äta lite, kebab och mos blire. Sen är det nog back to bed!






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback