You're the reason why I'm breathing

Redan onsdag? Jag hänger inte riktigt med längre känner jag. Va ju nyss helg. Iaf så va
denna helg jätte bra. Åkte skridskor med älskling i lördags :) Gick ju lite bättre nu iaf hehe.
Sen blev det massa tacos och melodifestivalen. Kvällen avslutades med film mys :)
I söndags var det som sagt match. Vore det inte för idioter till domare, hade vi vunnit med 5-4
mot Färjestaden som ligger mycket högre upp i tabellen än vi, men vi förlorade istället med
4-5. Tråkigt när domaren förstör matchen och blåser bort ett mål för oss som redan är blåst
mål av domaren som står närmast. Surt!

Annars händer det inte så mycket, är mest bara skola. Varje dag måste man ju vara här, lite segt
när alla andra är lediga var och varannan dag. Sen har vi massa uppgifter att göra också, det gör
inte saken roligare. Sitter just nu i biblioteket och väntar på min grupp så vi kan börja med grupp
uppgiften om läroplaner. Blir middag med Madiie innan jag åker hem från Kalmar :)
Kommer inte hem förrens halv 7, så får se om jag orkar med simning när jag kommer hem, annars
får det bli lugnt framför tvn :)






Snygg bild på vår grupp ju haha ;)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback