You can't break a broken heart

Varför plogar dom snö klockan kvart över 3 på natten utanför vårt fönster jämt? Lite irriterande
måste jag säga. Aja måndag igen, suck säger jag nog. Va helt död när klockan ringde vid halv 6 imorse.
Helvetet är igång igen. Måste faktiskt kalla det så, för just nu är skolan ett helvete. Saker att göra
hela tiden, går varje dag i skolan och man hinner knappt andas. Är så trött, trött trött :P
Idag har vi pluggat massa ben och muskler i kroppen, på latin. Varför använder i fortfarande latin i Sverige?
Finns den ens någon som pratar det nu för tiden? Orka, ni får gärna ta över min skit just nu. Ska kunna
allt tills på fredag. Heja mig!
Nääe nu ska jag dra o käka lite, sen bege mig hemåt mot Hultsfred. Hoppas på att det är tåg. Va faktiskt
kustpilen imorse, blev mäktigt förvånad kan jag säga.






/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback