Out of this world

God middag!
Skridskor igår gick ungefär som jag skrev bambi på hal is ;P Haha skridskor är inte riktigt
min grej alltså, tyvärr haha. Vore kul att kunna åka, men känner att man skulle lärt sig det
när man var lite mindre.
Idag va jag hemma från skolan, orkade inte åka helt enkelt. Sov till 12, sen har jag suttit
med vårt första arbete i idrotten tills typ nu. Är hyffsat klar, och det ska inte in förrens på
tisdag. Så känner mig faktiskt duktig :) Slipper jag sitta i helgen med det, det är skönt iaf.
Ska gå och ta mig lite och äta nu, sen kolla igenom papprena vi fick om kaströrelse. Har
eximination i det imon, så bäst man kan lite om det kanske :P
Ikväll tänkte jag åka och sola lite, sen ta min en simtur i hagadal också. Va länge sen, får
se hur min rygg och knä orkar med det :)

Imon är det föreläsning först i skolan, sen eximinationen i kast då. Jag är först eftersom jag
måste åka hem med halv 3 tåget. Jag och Madde ska till Vimmerby på förarpresentationen av
dackarna. Vi funktionärer bjuds även på mat först :) Gutt ska det bli. Missar ju tyvärr innebandy
träningen för de :( Men anmälde mig till det här för länge sen.











Från i fredags hos Madiie :)








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback