It's like a blade that cuts right through me

Ser ut som att jag klarade skridskorna eftersom jag fortfarande inte fått något mejl. Gött de :)
Idag i skolan har vi haft räck, handstående och hjulning. Det är riktigt svårt att kunna allt kan
jag säga. Måste öva på det, men inte så lätt att öva på hemma direkt. Får hyra gympasalen
i Målilla eller något :P
Kom hem för en stund sen. Har lagt över lite bilder på min externa hårddisk. Massa gammla
kort där och även massa gamla dikter. Minnen med andra ord :) Ska snart laga lite mat, sen
sätta mig och försöka plugga lite på musklerna. Får se hur det går med det. Träning blir det
ikväll också, gutt! Sen imon är det redan fredag, inte helt fel de :)





I brist på skäl brukar man undanflykter





/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback