It's hurtful

Hade bara debatt igår i skolan, så det va skönt :) Drog och käkade med Madiie, sen gick vi
hem till henne en sväng. Åkte hem med bussen sen vid halv 3. Förresten så har klt tänkt till
nu varför folk inte får stå i bussarna. Jag citerar konduktören "vi har väl inga stående i bussen nu?
för det får vi absolut inte ha eftersom vi har fått radio och tv på oss nu". Dom tänker så dom, inte
att om bussen bromsar så kanske någon flyger ut genom rutan och typ dör? Nej dom har fått media
på sig nu vetni, så det är bäst alla sitter ner. Haha ja klt är de beste!

Mattias och jag lagade lite god mat här hemma och bara tog det lugnt framför tvn sen. Skönt de:)
Idag har jag varit och spelat match i Västervik. Västervik har inte förlorat någon match och är
serieledare. Vi däremot ligger i botten. Spelade 3-1 mot dom. Och det är så tråkigt att åter igen
ha sån jävla otur, för vi kunde likagärna vunnit med det spelet vi hade idag. Reslutatet säger
ingenting om matchen egentligen, för det va vi som förde den. Riktigt kul att spela! Alla kämpar
och hjälps åt, att vi inte gör så redan från säsongens start? :)
Ikväll blir det bara lugnt känner jag, trött är jag :) Melodifestivalen på tv och lite chips tror jag :)








/Take care Nathalie                                         







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback