Friends or foe

Äntligen helg igen :) Fast tog mig ju redan helg igår. Va trevligt igår i Vimmerby :)
Bästa på hela kvällen va ju ja dels att de som är med på canal plus när det är
speedway var där och intervjuade förararna, och dels Grzegorz Zengotas svar på
frågan "vad tycker du om dackarna" som löd "it's a good club". Hahah skrattade en
aning, han hade det kortaste intervjuvn av alla, men sen kan han ju knappt engelska
heller så :P Andreas kom och hämtade oss runt 12 någongång, snällt :)

Pallade inte gå till skolan idag inte, sov istället :) Fast är uppe hyffsat ändå eftersom
Mattias skulle till skolan. Fick precis reda på att jag äntligen klarat ekologitentan,
fy faaaaaaaaaaaaaan så gutt! Nu är det verkligen hejdå med äckel au1, slipper den
för alltid. Lite skönt :) Eximinationen igår gick ju inte så bra, men får göra om den en
gång bara så är det klart sen. Inte lätt att stegra kula direkt, men nu har han ju sagt
precis vad jag ska göra. Så blir lite lättare då :)
Ikväll blir det antingen spela innebandy och basta i Målilla med lite härligt folk, eller så
blir det att åka och kolla när svalas herrar spelar match. Får se vad som bestäms :)

Imorgon blir det skridskor för hela slanten. Tänkte lära mig att åka lite haha :P Sen
blir det tacokväll där hemma, muuuums va evigheter sen jag åt det nu. Sen blir det
bara lugnt eftersom det är match hemma mot Färjestaden på söndag klockan 16.00,
kom och kolla vetja :)








Dags att bli sådär blond igen snart känner jag :)







/Take care Nathalie






Kommentarer
» bert

Fin brud:)


Kom ihåg






Trackback