Standing on the edge

Fan jag hatar när försäljare kommer och plingar på dörren, kan ju aldrig säga nej. Sen försökte jag slingra mig ut och sa att jag inte hade några pengar. Vet ni vad han säger då? Okej men då kommer jag tillbaka imorgon, och sen går han haha. Jag har släckt ner hela köket och hallen, och om det plingar på dörren ikväll så tänker jag inte öppna heheh.
För övrigt så gick lektion idag kanon när Johan kom. Hade ju som sagt lite cirkelträning med dom. Snacket efter gick bra också, sen drog Johan och min handledare till Fjällen över helgen :) Har faktiskt skrivit lite på mitt arbete när jag kom hem. Är väl uppe på 5 sidor nu, så typ 2 kvar eftersom det ska vara mellan 6-8 sidor. Blir kanoners. En sak i taget liksom, det löser sig ;) Imorgon ska jag ju då vika lite eftersom Göran åker skidor. Så först ska jag ha 2 biologilektioner, sen 1 idrott och 2 matte. Hoppas på att det går bra, ska nog inte vara några problem. Är även uppsatt som första vikare i framtiden om de behöver hjälp när några är sjuka och sådär, det är ju skitbra. Alltid bra att börja någonstans med en fot in i jobbvärlden liksom.



Gött med fredag imon iaf!






/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback