Can't you feel my heart beat fast

Det är så jävla viktigt att jag klarade rotations eximinationen igår, vfuseminariet och boll eximinationen idag. Känner att det är min stund att glänsa för en gångs skull. Allt går på räls... Nästan för bra? Fick till och med massor och då menar jag massor med beröm av min lärare Tove idag. Hon tycker jag har utvecklats enormt under detta året, och allt jag gjorde idag va klockrent. Så jävla kul och höra sånt, värmer hjärtat några minuter :) Aja, efter skolan idag drog jag och Sandra och fikade lite. Sen hann vi även med en sväng på stan, innan jag åkte med tåget hem. Va faktiskt tåg idag, kort applåd!
Ikväll har jag spelat mixturnering med damlaget och herrlaget. Brukar va en mellandags tradition egentligen, men vi körde den innan jul iår. Funkar ju det med, så det va trevligt :) Viktigt att vårt lag vann med hehe. Fast jag va riktigt trött idag, orkade därför inte springa så mycket. Men så är det ibland, har varit många bollar i luften sista tiden. Imorgon är det sista dagen i skolan för ett tag. Som jag skrev sist så blir det lite turneringsspel och även fika. Julmys med klassen alltså, det blir nog kanoners. När jag kommer hem så kommer pappa och farmor hit och fikar lite till, så får jag mina julklappar också, och dom deras såklart :) Ytterligare lite senare kommer mamma, mini och jennifer hit och umgås lite innan jag åker.




Mamma var här med mina julklappar igår, tror bestämt det är någon som
har varit snäll iår. Räknade till 25 stycken ;)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback