Who's that girl

Blev vinst igårkväll med 53-43 för Dackarna, fint det. Madde och jag jobbade som vanligt innan. Alltid trevligt att prata lite med henne :) Började regna precis när bonusheaten skulle börja, så det va väl tur det så det blev match. Hängde mörka moln i himlen hela matchen tyckte jag, men vi hade tur tydligen.
Är ledig idag så tog mig sovmorgon, lite skönt. Bella vaknar alltid så tidigt, men idag fick Mattias ta med henne ut innan han började jobba så jag fick sova lite. Ska alldeles straxt gå och göra mig iordning litegrann och äta frukost. Sen väntar jag bara på att Mattias ska komma hem vid 2, för då ska vi till Vimmerby :) Ska köpa en matta, kudde, täcke, påslakan osv :) Rea på jysk sånt gillar vi. Fast det va bara en tillfällighet. Bestämde i början av veckan att vi skulle åka. Och idag på posten i reklamen så va det med ett blad från jysk om att de hade rea, inte dumt de ;) Vi har ju nämligen fått en lägenhet nu. Så måste börja köpa lite möbler och sånt där. För tillfället har vi en soffa, matbord och 4 stolar, tvbänk, tv, säng och massa småskit. Så det fattas en del. Men det blir ikea i slutet av månaden när vi båda fått lön och då jävlar ska det handlas :) Har redan gjort en inköpslista på ikea.se som är uppe i ca 10.000 :P

Förresten hade världens sjukaste dröm inatt. Att jag gjorde kissie bröst och att dom va ojämna precis som hennes, va livrädd när jag vakna upp mitt i drömmen haha :P








<3





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback