Take my body close

Har varit hos Mattias både igår och idag. Far så illa av att se honom ligga och ha sådär ont, men försöker lägga det åt sidan och vara lite sällskap till honom. Även om han inte är så pratglad, men det förstår man ju. Idag kom han till en avdelning där man får ha på mobilen iaf, så känns skönt att kunna skriva lite. Dock så ligger det 3 andra i det rummet också, och det måste vara riktigt jobbigt. Sjukhus alltså... Suck. Man kan inte ens få vara ifred och vila ut där inte. Familjen va med idag så ja slapp åka själv. De gick på stan en sväng medans jag satt hos älsklingen.

Imorgon är jag ledig från jobbet. Ska försöka sova lite imonbitti tänkte jag. Har sovit så himla dåligt utan Mattias dom här 2 nätterna. Bara ligger och tänker en massa. Sen har jag riktigt svårt att sova själv också, vet inte riktigt varför. La mig 1 inatt tex, kollade på klockan vid 3 sista gången, och vaknade klarvaken vid 6. Klockan ringde kvar över 7 och jag somnade inte om innan de. Så det blev inte många timmars sömn inatt inte. Hoppas på lite fler timmar inatt som sagt. Imorgon ska Tim följa med mig en sväng till Mattias. Får hoppas de piggar upp honom lite mer :) Vill verkligen ha hem honom till helgen!








Så jävla fin han är min man! <3







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback