I love you

Hade två bra dagar i Götet. Blev liseberg på fredagskvällens, karuseller, sockervadd och mys. Kan ju inte bli mycket bättre. Åkte sen och sov hos Mattias mammas kompis. Hans mamma va också där, och hon blev ganska så överraskad eftersom hon inte visste om att vi skulle komma. Alltid kul :)
På lördagen vaknade Mattias med nackspärr och gick som en mupp hela morgonen. Så vi åkte in till nordstan först och shoppade lite, sen va det tänkt att vi skulle hinna med liseberg en sväng till, men så började det regna och Mattias hade så ont så vi struntade i det. På vägen hem körde jag över en liten rävunge :( Stackarn, hade världens ångest och Mattias och jag hade en tyst minut i bilen hehe. Jag hoppas bara han dog direkt, så han intelåg kvar och plågades. Men det va mörkt, regnade och bilar bakom som kunde inte stanna direkt. Dom bakom körde troligtvis också över den så.

Idag har ju då Mattias kört 2 matcher, eller han körde 1 match, och sen något varv på sitt första heat i den 2:a matchen. Jag vill minnas att han låg först, eller tvåa med sin egen framför skitsamma, får iaf en sladd precis innan målkurvan och lägger sig ner. Inget med de. Men han som kommer bakom och kör vänder upp från kurvan och har minst 10 meter till Mattias men kör ändå rakt över honom :/ Så jävla dåligt gjort alltså. Nu är jag ingen speedway expert, men han man så pass långt till någon som ligger ner på marken framför, slår man väl fan av och lägger sig, byter spår eller vad som. Näääe han kört i typ 90 km rakt över Mattias. Först blev jag bara så jävla chokad. Såg ju att han va medvetslös. Sen några sekunder efter blev jag förbannad och härjade om att han som körde bakom va dum i huvudet.  Sen gick jag ner till depån, men ombads att inte gå närmare för han hade inte vaknat till än. Hur kul låter det i mina öron? Hade fan panik där ett tag, tillslut vaknade han ju iaf, men kunde inte andas. Som tur var va den andra ambulansen snabbt på plats, och jag följde med i typ 150 km i timmen till Västerik. Väl där blev han undersökt, röntgad och skit. Och jag fick bara vänta, och vänta. Tillslut fick jag iaf gå in och sätta mig hos honom, medans vi väntade på röntgenplåtarna. Och dom visade 4 brutna revben, bruten skuldra, rejäl smäll på både lungan och njuren. Så inatt blir han undersökt var 4e timme efter inre blödningar. Usch ville fan inte åka därifrån och lämna honom där. Inte kul att se någon man tycker om ligga sådär :( Jag ska dit imonbitti iaf innan jag börjar jobba och pussa på honom lite. Hoppas verkligen han blir bättre, vi som hade så mycket att göra just nu. Men det spelar ingen roll, huvudsaken är att Mattias mår bra!


Någon som är frivillig med att hjälpa till och slipa bord, måla, tapetsera sätta upp möbler osv är mer än välkomna att höra av sig :) Klarar inte allt de själv utan Mattias hjälp nämligen :P






Usch flög så många tankar genom huvudet under de där timmarna så. Trodde
verkligen aldrig att det skulle bli såhär bra mellan oss, men nu kan jag säga att du
aldrig kommer bli av med mig. Jag är fast, för alltid. Har aldrig haft så roligt men någon
som jag har med dig. Du får mig alltid på bra humör, och du är helt enkelt bara bäst på
alla möjliga tänkbara sätt. Känner mig trygg i dina armar, jag vet att du tar hand om mig,
och att allt löser sig. Tomt här i sängen bredvid mig just nu så se till att komma hem snart.
Jag älskar dig mest av allt här i världen hjärtat, inte utan dig<3










/Take care Nathalie






Kommentarer

Hej ! :)

Söt blogg. Kollar gärna in min ;)



/Felicia




Kom ihåg






Trackback