Would you catch me if I fall

Inatt har jag sovit hur dåligt som helst. Inte blev det bättre av att Mattias låg och snurrade runt bredvid mig, inte att det va supervarmt och kallt om vartannat heller för den delen. Klockan blev 2, halv 4, halv 5, 5 och sen ringde klockan kvart över 5. En stor suck sen var det bara att gå upp och göra sig klar för att åka till Kalmar. Kunde inte ens somna på tåget dit som jag alltid brukar göra. Vet inte vad det va för fel på mig idag. Iaf så va det dags för tenta när jag kom fram. Trillade in sist som vanligt och upptäcker att det är 25 frågor. Trodde dom skämtade, men så var inte fallet. Dessutom va man tvungen att skriva typ en halv sida på varje svar, lyckat. Skrev och skrev, men jag tror inte det blev så mycket vettigt av det, så jag får köra på omtenta i juni, fint ;) Kom iallafall hem tidigt idag så det va ju skönt.
Just nu ligger jag i sängen, och ska snart börja laga lite mat. Blir lugnt ikväll med en film och lite mys. Imorgon däremot blir det inte lika lugnt, mycket som ska fixas innan jag åker till fjällen på söndag!


Hörs imon, ha en trevlig helg!





6 månader idag<3









/Take care Nathalie







Kommentarer

Älskar dig mest av allt !! <3


Kom ihåg






Trackback