Showbuisness

Fixade simeximinationen igår, så jääävla gött :D
Idag är det fredag och jag är ledig :D Har inte skett på snart ett halvår, så det är riktigt gött måste jag säga. Väntar på att Mini ska komma hit och kolla vilka lampor jag ska beställa till min bil. Står bara på tyska i min instruktionsbok, och tyskan från högstadiet räcker inte riktigt till för att förstå vad det står ;) Så ska till preem sen och beställa hem lite lampor :) Minn bagagelucka kom även hem idag, wiiiiie :) Så jag hoppas att Mini hinner sätta på den i helgen, vore underbart. Men det är sånt som märks.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska käka lite god mat iaf hade jag tänkt. Tog upp lite kycklingfileér förrut, sen blir det nog klyftpotatis och tsatziki till det. Mums :) Imorgon blir det kalas för Joakim som fyller 20 år, ska bort och fixa en present alldeles straxt :) Efter det blir det gp på tvn :D Det drar ju äntligen igång imon, Polen blir första tävlingen. Ska spela på Jonsson och någon mer, får se vem det blir. Söndag blir det jobb hela dagen, fint! Massa ob tillägg så money money ;)




Ha en bra helg!






/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback