On the road again

Ett tag sen jag skrev här nu, men har haft fullt upp. Simeximinationen i torsdags gick kanoners, så nu slipper man dra på det iallafall, en sak lättade frän hjärtat :) I fredags var vi ju lediga, och då gjorde jag inte allt för mycket. Kollade på världens äckligaste film på kvällen iaf, paranormal activity. Om ni inte har sett den, så den den!
I lördags va jag och kollade när syster spelade fotboll. Det va seriepremiär fint väder, och så vann dom. Blev ju inte mycket bättre än så :) Va till och med så att jag blev lite sugen, så vi får se om jag kanske drar på mig fotbollskorna någon dag igen :P Efter de blev det kalas för Tookie som fyllde 20 i Målilla. God mat och tårta :) Efter det blev det grillning i Målilla, och så kollade vi på gpt såklart :) Hade spelat på Jonsson och Holta, men inget gick hem. I söndags jobbade jag hela dagen. Så money money ;)
I måndags va det tillbaka till praktiken igen i Virserum. Trevligt :) I tisdags va det ju äntligen premiär i speedwayen, Dackarna-Västervik som slutade med vinst. Riktigt gött, och riktigt bra speedway. Va kul att se på! Igår jobbade jag hela kvällen också. Så har varit ganska mycket nu känns det som.
Idag va vi ute och orienterade typ hela dagen, kom precis hem nu. Ska börja på rapporten nu som ska in efter praktiken, usch :(





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback