Only you can make this right again

Tyckte inte att det var någon bra fotboll alls. Sverige har ren jäkla tur att dom
får med sig 3 poäng alltså. Om dom ska spela sådär i vm så tycker jag att
dom kan lägga ner redan nu.
Va iaf tvungen att åka och köpa chips till fotbollen. När jag käkat upp allt,
gick jag på pappas godispåse också. Lagom mätt nu haha!
Sitter och halvglor lite på tvn, inget bra direkt så vet inte riktigt vad jag ska hitta
på. Eftersom jag sov så länge idag så är jag inte trött än.

Kollade på idol förrut. Haha ja det är underhållning på högsta nivå alltså.
Och de bästa med hela idol är killar med gitarr och sådär lagom hes rös.
Mjaaaoo! Håret ställer sig på armarna ;)


Nej ska försöka hitta på något, blir säkert att kolla
kläder ;)




/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback