Until the morning comes

Heejsan!
Har inte hunnit varit här inne och skrivit på ett tag :) Men just nu är jag iaf på praktik i Hultsfred.
Närmare bestämt på albäcksskolan med Omer som är idrottslärare. Är helt okej faktiskt.
Sover i Hultsfred denna vecka för jag orkar inte åka varje morgon :) Och det är ju inte
helt fel de inte.
Igår va jag hemma och tränade innebandy en sväng bara :) Kollade slutet av speedwayen,
och vargarna är enna jävlar alltså. Hoppas dom vinner ikväll också!
Just nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja. Ska ha hand om den själv för Omer är
och förbereder inför skoljoggen som är i eftermiddag. Men det går nog fint, jag är ju inte den
som är den liksom ;)
Ikväll blir det antingen att se finalen i speedway eller åka och kolla på flickan som lekte med
elden i Vimmerby. Jag ska tjata om det sist nämnda kan jag säga haha. Vill se den, och det är
roligast och se sånna filmer på bio.

Åhååå nu kom det en bra låt på radion här haha. Sexy bitch. Lite festsugen man blir när man hör den.
För den = Magaluf, och där kan man ju snacka om att de va fest. Rent ut sagt skittråkig fest här i
Sverige om jag jämför med de. Jag menar hur skulle man reagera här om någon la upp sig på baren
och gjorde bodyshoots? Inte så positivt nej haha.
Förresten när dom spelar den på tvn har heter den sexy chick istället? Va är de för trams, låter inte
bra alls haha.
Hem och träna imon igen. Laguttagning också, lite nervös huhu. Seriepremiär på fredag i Sanbäckshult.
Hoppas på att man får vara med!







/ Take care Nathalie






Kommentarer

Tack för kommentaren du! :):)


Kom ihåg






Trackback