The reason I breath is you

Jag har så himla ont i ryggen :( Tyck synd om mig! Nu börjas det redan. Att den alltid
ska jävlas, och det blir ju verkligen bara värre och värre. Och inget finns det att göra
åt de heller. Varför ska de finnas massa dumma sjukdomar för?
Ligger här i sängen och tycker iallfall synd om mig själv. Väntar på att idol ska börja,
och jag har laddat upp med den största chokladkakan jag hitta typ.
Kommer får sådär svårt att sova inatt, som att jag inte har de redan, bara för ryggen
värker. Pain, men sånt man får ta. Har ju trots allt valt att spela innebandy själv,
fast jag egentligen inte får för läkarna.

Måste egentligen plugga, men orkar inte. Usch är så trött på plugga. Trött överhuvudtaget.
Man blir verkligen de när inte ryggen är med en alltså. Somnade idag på tåget direkt
när jag satt mig. Vaknade inte ens när de stannade i Blomstermåla, de är fan läskigt.
Det är sjukt med mig alltså, kan lägga mig och sova vart som typ när jag är trött
vill säga. Är ändå vid medvetande på något sätt, men samtidigt helt borta.
Om någon sitter och pratar i omgivningen, kan jag komma ihåg en del grejer när man
vaknar, konstigt de där.






Lite bilder sen Harrys i fredags :)

 

/ Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback