Switch my attitude

På sämst jävla humör tack vare min morgon. Jag hatar bilar, dom kan dra så långt
åt helvete dom bara kan ur min åsyn! Hinner med tåget med några sekunder och då
ska man sitta o läsa ut en jävla bok. Ibland hatar jag verkligen mitt liv alltså!
Tur att mina klasskompisar gör mig lite gladare haha. Kan inte annat än le liksom :)
Hade bara en föreläsning idag, sen blev det kina. Igen haha. Men det är riktigt gott
där kan jag lova.
Läsa ännu mer på vägen hem, men den boken va faktiskt riktigt bra. Blev aningen
lite lite mer motiverad till de här med att bli lärare även att de suger just nu.

Ikväll är det första innebandy träningen för mig denna säsong. Kan ju säga som så att
med mitt humör idag så är det bara flytta på sig om ni står i vägen, annars smäller
det helt enkelt.
Är inte på skojhumör idag inte, mer kötta humör typ. Kan bara bra det i o för sig, eller
så kommer träningen bara gå ännu mer åt helvete. Sånt som märks.
Nu ska jag skriva ett muntligt anförande, göra en läslogg, läsa ut en bok och
göra en läslogg på den. Ge mig ett liv tack?



Slänger iväg ett, lycka till, till dackarna!
Missar ju tyvärr matchen på tvn pga av
träningen.





/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback