Sweet like sugar

Kände inte alls för att gå på föreläsningen så jag drog hem med tåget istället.
Innan det blev de mcdonalds med några i klassen. Känner mig verkligen inte
nyttig på senaste tiden haha. Men jag skulle ju äta upp mig, och de har jag
verkligen gjort nu :P
Borde egentligen börja med en skrivuppgift som ska vara inne på tisdag, men
känner att jag orkar inte de heller helt enkelt. Får försöka hinna med det i helgen.
Skulle vilja åka iväg och shoppa lite också, behövs fyllas på lite nytt.
Just nu sitter jag här och väntar på min favoriträtt, chili con carne, som det blir
till middag idag. Mmmmmmm :) Älskar de, och sen sånt där god långfranska till.
Äter mig alltid lika proppmätt :)
Efter det tänkte jag åka bort på kalas hos Eva. Det är min pappas moster, och hon
fyller år idag. Så ännu mer onyttigheter.
Tur att det är träning på det ikväll haha :) Får se om jag ens kommer kunna springa
med min rygg, men hur ont de än gör så går jag ju aldrig av iaf. Envis jävel vetni ;)

När man åker till/från Hulsfred varje dag, så blir man alltid påmind av BF06 :) Minns
den kvällen när vi va och målade grafitti på bron haha. Så himla kul, skrattade
nästan konstant en hel kväll. Tog ju bästa bilden där när grabbarna grus går med
luvor på sig på tågspåret haha. Har den tyvärr inte på datan.
Som sagt blir påmind av hur jäkla roligt vi hade det. Vandringen, paddlingen, bowling,
lasergame, ridningen, hornsö, fjällen, balen och det sista minnet ihop blev ju studenten
såklart. Har ju gjort hur mycket mer roligt som helst som man alltid kommer minnas.
Synd att man inte kan börja om gymnasiet med samma personer :)








Balen va en underbart rolig kväll :)






/ Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback